środa, 23 lipca 2014

Czym nagrywać teledyski transfromice?

Hejcia:) dziś postanowiłam napisać wam post czym nagrywać teledyski transfromice! : ) moim ulubionym programem jest AVS VIDEO EDITOR jest to dobry program ale ma jeden minus ponieważ jest napis na środku ktr mija po iluś tam sekundach , kolejny dobry program to WINDOWS MOVE MAKER ! tag że pytacie czym obrabiać filmy jak mieć takie super efekty? : ) ja obrabiam SonyVegas pro 10 jest to idealny program do przeróbki filmów podam wam moje zaufane strony gdzie możecie ściągnąć te rzeczy !


AVS VIDEO EDITOR - http://www.avs4you.com/AVS-Video-Editor.aspx


WINDOWS MOVE MAKER- http://www.dobreprogramy.pl/Windows-Movie-Maker,Program,Windows,11546.html


A tutaj macie pare moich teledysków robionych przez AVS VIDEO EDITOR i przerabianych SonyVegas pro 10


Napiszcie do mnie na TFM jak chcesz wiedzieć np jak dodać jakiś efekt lub coś,z chęcią pomogę! : ) a i jak możecie to piszcie co byście chcieli w następnym poście pozdrawiam! WASZA Lilololilu :***

3 komentarze:

  1. Eee... Windows Movie Maker jest na każdym Windowsie wgrany. Nie ma potrzeby go ściągać. Ponadto zapraszam tu: tfmessenger.blogspot.com i mam nadzieję że wejdziesz oraz nie uznasz tego za spam.

    OdpowiedzUsuń